sobota, 14 marca 2015

Bardzo ważna wiadomość dla Was wszystkich!

Witajcie moi kochani czytelnicy...
Zapraszam do rozwinięcia notki... ----->
Niestety, wiadomość, którą mam Wam do przekazania nie jest 
miła, wesoła lub dobra.
Ale bardzo Was proszę,  uszanujcie moją trudną decyzję.
Bardzo mi przykro, źle i ciężko, ale na jakiś czas muszę
ZAWIESIĆ BLOGA...
Tak, wiem co sobie teraz myślicie... 
Że pewnie jestem jakąś małolatą,  która nie daje sobie rady
w prowadzeniu bloga i dodawaniu rozdziałów, co tydzień.
Nie, wcale nie...
Po prostu chcę chwilę od tego wszystkiego odpocząć.
I powtarzam, że tylko na krótki okres czasu ZAWIESZAM bloga. W żadnym wypadku nie usuwam go!
Zrozumcie mnie, moją sytuację i w ogóle. Chcę trochę odpocząć od paru innych rzeczy, które mnie rozpraszają i drażnią.
Jeszcze raz bardzo przepraszam za tą informację...
Pewnie dzisiaj liczyliście na to, że pojawi się rozdział, a nie informacja, która tą myśl zepchnęła tą myśl w przepaść. 
Bardzo mi przykro z tego powodu, naprawdę...
Proszę o wyrozumiałość i mam nadzieję, że to otrzymam od Was...
                                                                                                                                                      Julia :(

9 komentarzy:

  1. Kochana nie wiem jak inni ale ja cię rozumiem ♥
    Każdy ma swoje problemy i chcę mieć chociaż chwilę odpoczynku.
    Nie martw się wątpię, żeby ktoś po takiej krótkiej przerwie przestał czytać tak wspaniałą historię <3
    Odpoczywaj i wracaj do nas ze zdwojoną siłą ♥
    Kocham i pozdrawiam <3!
    ~ Gabuu Verdas ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie z Twojej strony :)
      Cieszę się, że mam takie czytelniczki jak ty <33
      Naprawdę, wielkie dzięki!
      Nie będzie to długa przerwa, więc za niecały tydzień wrócę z rozdziałem :D

      Usuń
  2. Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na moją pomoc :)
    I sądzę, że inne czytelniczki są równie wyrozumiałe jak ja :D
    I cieszę się że za ten niecały tydzień będzie kolejny rozdzialik !! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana każdemu potrzebny jest odpoczynek.. widziałam że nie komentujesz na blogach wiec pewnie nie masz czasu i nawet siły. Ja sama nie skomentowałaM paru rozdziałów na blogach a tutaj ? Nie pamiętam czy skomentowałam
    nic się nie dzieje. Na mnie możesz liczyć :-) zawsze ci pomogę ! Pamiętaj o tym
    Buziaki ;*
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Oliwka ;*
      Bardzo się cieszę, że mnie wspierasz na mogę na Ciebie liczyć ;) <33

      Usuń
  4. Szkoda :/ Ale oczywiście rozumiem Cię, każdy czasem tego potrzebuje, to zupełnie normalne. Więc nie przejmuj się. Mam nadzieję jednak, że wrócisz jak najszybciej i już zostaniesz na długo :) No to do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, jesteście wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda.. ale na pewno będę czekała ;) Tylko wróć bo chcę przeczytać cd xD

    OdpowiedzUsuń