wtorek, 3 lutego 2015

I' m very happy!

YES, YES, YES! Nareszcie! Udało mi się wykonać szablon/nagłówek do bloga! Bardzo się cieszę! Co prawda chciałam go dodać wczoraj, ale miałam problemy z hostowaniem obrazu. I przyznaję się, że miałam wielki problem z dodaniem szablonu do bloga. Wszystko mi się mieszało, nic nie wychodziło. Jednym słowem: KOMPLETNA MASAKRA. Jednak jakoś mi to wyszło :) Jestem bardzo zadowolona z tego nagłówka. Chociaż... wyszedł nie taki jak chciałam, ale i tak go kocham! Jest to mój pierwszy robiony nagłówek, bo nigdy w życiu nie robiłam żadnych szablonów. Byłam w tym temacie kompletnie zielona. Niestety nie wykonuję szablonów. Po prostu chcę więcej pracy poświęcić mojemu pierwszemu (czyli temu XD) blogowi. Chyba mnie rozumiecie :) Proszę o opinię szablonu w komentarzach :)
                                                                                                                                 Pozdrowionka,
 
 
                                                                                                                           Juliaa ;**
 
 
 
PS. Rozdział drugi pojawi się być może jutro lub w piątek ;)

1 komentarz: