wtorek, 13 stycznia 2015

Witajcie :*

 
Witam Was wszystkich, którzy weszli na mojego bloga :) Jest to mój pierwszy założony blog i jestem w tym wszystkim trochę nieobeznana... Dlatego jakbyście mieli do mnie jakieś pytanie to śmiało piszcie na mojego gmail ' a,
którego podam potem :) Więc muszę pow
iedzieć całą prawdę o tym dlaczego zaczęłam w  ogóle pisać to opowiadanie. Mianowicie zachęciły mnie do tego dwie, a raczej trzy osoby: Natalia z bloga: leonettax.blogspot.com
Ada z bloga: newstoryaboutleonetta.blogspot.com
I Karolina z bloga: leon-y-vilu.blogspot.com :) Serdecznie dziękuję tym osobą :)

  Ten blog, a raczej szablon nie wygląda zbyt ładnie, ale problem jest w tym, że nie umiem go zrobić Jeśli ktoś ma jakieś pomysły albo wie, jak to zrobić to proszę o odpowiedź, ponieważ mam już pomysł jakby on wyglądał. Przepraszam jeszcze się nie przedstawiłam :P Ale gapa ze mnie.
Więc jak sama moja nazwa mówi jestem Julia :) I mam 15 no już prawie 16 lat :)
Jeśli chcecie o mnie wiedzieć coś jeszcze śmiało piszcie :) Rozdział zostanie dodany prawdopodobnie w sobotę lub niedzielę. I kolejne rozdziały także będą pojawiały się w niedzielę :)
I jak wiecie z linków dziewczyn ja także będę pisała opowiadanie właśnie o historii Leonetty :)

Komentujcie śmiało :)

Julia :)

5 komentarzy:

  1. Jak będzie jakiś rozdział to proszę napisać w komentarzu a na pewno wpadnę :*
    http://jortini-lovee.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Komarek ;*

    OdpowiedzUsuń